lördag, juni 10, 2017

Gammal spådom.

Sitter och lyssnar på en inspelning från 2011, när jag besökte en "spådam" för först, och enda, gången.

Jag kan konstatera att det inte är mycket som stämmer av det hon sa. Förutom att jag har för mycket att göra, och att jag borde, för min egen skull, lägga lite mer tid på att träffa vänner.

Jag har fortfarande mycket att göra, trots att jag har sålt två hästar, och jag har inte blivit bättre på att prioritera vänner.

För övrigt påstår hon att jag är envis?!?

1 kommentar:

DDT sa...

För 10-15 år sedan fick jag höra av en spådam att jag skulle vinna en bil på bingolotto. Det har fortfarande inte hänt. Visserligen har jag bara spelat köpt två eller max tre Bingolotter på alla dessa år. Men är det ödesbestämt att jag ska vinna så borde ju inte det spela någon roll.
Jag är väl inte så värst imponerad, kan vi konstatera.